Ja też – drugie podejście/ Me too: second entry

P 15-3

Drugi kotlet . Ponieważ nadal bardzo jestem z Serc dumna, postanowiłam je także zgłosić do wydarzenia organizowanego przez Amy Ellis: Blogger’s Quilt Festival. A co! Tylko przypomnę, że kocyk powstał według wzoru Alison Glass. Motywem przewodnim były tkaniny z serii Girlfriends autorstwa Ann Kelle, do których w ciągu prac dołączyło kilkanaście innych wzorów.

Kocyk był prezentem dla Macro, mojej starszej córki. Nie ukrywam, że szyjąc go w ukryciu bardzo dobrze się bawiłam (nie szyciem w ukryciu, ale samym szyciem serduszek :).


Nothing new. But I am very proud of my Heart quilt, that is why I decided to submit it to Blogger’s Quilt Festival hosted by Amy Ellis. Yep! Just to remind you that pattern is by Allison Glass. Girlfriends by Ann Kelle was my leading fabric accompanied by over a dozen other prints. 

I made it as a gift to my older daughter Macro. I really enjoyed making it (even though I had to do it secretly).

P 15-2

Niniejszym zgłaszam Serca do wspólnej patchworkowej zabawy w kategorii Mały. Polecam odwiedzenie strony, można zobaczyć wiele wspaniałych kocyków. A w przyszłym tygodniu głosowanie!

Trochę więcej o Sercach w starszym poście.

Cały kocyk ma 98x133cm (38 x  52 cale).

Wypełnienie i nici bawełniane.


I am entering my Heart Quilt to Blogger’s Quilt Festival in „Small” category. You can find there whole bunch of wonderful entries. Next week go back for voting on your favorite quilts.

You can find little bit more about Hearts here.

Quilt measures 38 x 52 inches

Cotton batting and thread.

P 15-4Maja

Maja

5 myśli w temacie “Ja też – drugie podejście/ Me too: second entry

  1. Hi Maja! You have most adorable quilt! I love the design with hearts and your colour palet is beautiful and sweet! I love your header photo, too! x Teje

    Polubienie

Dodaj komentarz