Poduszka/ A Pillow

pillow-star-block-agf-maker-aurifil-handmade-betyipiernaty

Wyciągnęłam z szuflady uszytą rok temu gwiazdę. Miała być częścią torebki, ale okazała się być ciut za duża, więc jej nie wykorzystałam. Do teraz, ponieważ kilka dni temu postanowiłam zrobić z niej poduszkę.

Do gotowego bloku doszyłam obwódkę. To jedna z moich ulubionych tkanin (idealna na tło) – szkoda, że z całej kolekcji (Maker AGF) w naszych sklepach dostępna jest tylko ta…


I took my one-year-old star block from a drawer. I made it for a tote, but it ended up too big. So it had to wait for it’s turn until now, when I’ve decided to use it for a pillow cover.

I added a border using the same fabric I choose for a backgroud of the star. I like this pattern very much, but unfortunately this is the only fabric from the whole line (Maker by Art Gallery Fabric) I’ve found in our shops…

pillow-star-block-agf-maker-aurifil-handmade-detail-betyipiernaty

Gotowy przód poduchy złożyłam w klasyczną, patchworkową kanapkę, używając resztek bawełnianego wypełnienia i batyst na spód. Pikowałam prostymi liniami, po obwodzie gwiazdy i równolegle do brzegów. Samą gwiazdę przepikowałam ręcznie, grubszą nicią.

Doszyłam tył z zamkiem i voila! Poduszki, poszewki są idealne, kiedy masz mało czasu i dużą potrzebę uszycia patchworku. Już czuję zalążki nałogu, tym bardziej, że mam kilka rozgrzebanych EPP…


When the top was ready I simply made a sandwich, using some leftover batting from larger quilts, and delicate cotton lawn. I quilted with straight lines, echoing the star and sides of the block. I hand quilted the star, using thicker Aurifil thread.

Then the back, zipper and voila! Making a pillow, a pillow cover is perfect, when you have not much time but strong will to sew a patchwork 🙂 I can smell a new addiction now…

Miłej niedzieli/ Have a nice Sunday!

Maja

PS

Mendocino Mandala 1 betyipiernaty mendocinofabrics epp

Też o poszewce na poduszkę. Zgłoszona do konkursu Hello Sunshine poduszka z syrenami zajęła pierwsze miejsce w kategorii Torebki i Poduszki! Jestem bardzo dumna i szczęśliwa! Dziękuję!

My Mermaid pillow cover took first place in Bags and Pillows category in Gosia’s Hello Sunshine challenge! I am very proud and happy! Thank you!

 

4 thoughts on “Poduszka/ A Pillow

  1. Piękna 🙂 Już od dawna zastanawiałam się, co stało się z tym blokiem. Poduszka to doskonały wybór. Taka nowocześnie świąteczna. Tak mi się kojarzy 🙂 Ostatnio również podkochuję się w „gazetowo-drukowych” tłach 😉 Świetna i już!

    Lubię to

Skomentuj

