Stare Nowe Trójkąty/ Old New HST

MHSTS #3

Kolejny wpis o rozgrzebanej robocie. I znowu nie wiem, dokąd mnie to doprowadzi! W tym jednak przypadku mam nadzieję, że przećwiczę sobie szycie słynnych trójkątów prostokątnych oraz  bloków z ich udziałem.

Zabawę organizuje Alyce z BlossomHeartQuilts. Co dwa tygodnie na swoim blogu publikuje wskazówki na temat kolejnego bloku w ramach Modern HST Sampler’a.

the-modern-hst-sampler-qal-640x639

Póki co zadania były trzy, a do końca roku będą w sumie 24 sztuki bloków złożonych głównie z trójkątów. Dotąd za każdym razem kwadraty złożone z trójkątów były szyte w inny sposób: 2, 4 lub 6 sztuk z dwóch kwadratów. Znam jeszcze inne sposoby, ciekawa jestem ile ma w zanadrzu Alyce.

Co do pomysłu na powstały dzięki tej zabawie koc – chciałabym nasyconych, kolorowych, tęczowych plam na biało-szaro-czarnym tle. Ciekawe czy pomysł utrzyma się do końca roku w tej formie 🙂

MHSTS #2

All about work in progress (again). And I don’t know how this party will end. I am sure I’ll practice making HSTs.

This party is called The Modern HST Sampler and is hosted by Alyce from BlossomHeartQuilts (does she ever sleep?). Every two weeks she writes a tutorial about making HSTs and a block.

There were three patterns, with HSTs made in three different ways. At the end of the year I should have 24 beautiful blocks. I know there are some more methods to make triangles – it’s fun trying some for first time. We’ll see what Alyce is going to teach us. 🙂

About color choice: I have this simple idea of saturated, rainbow drops on low volume background. Hope it’ll last until the end of 2016 .

Miłej niedzieli!/ Have a nice Sunday!

Maja

MHSTS #1

 

One thought on “Stare Nowe Trójkąty/ Old New HST

  1. Maja! I kto tu jest niezatapialny 😉 U Ciebie projektów po pachy 😀 Bardzo podoba mi się ten trend z czarno-białym tłem i soczystościami. Nawet już zbieram „gazety” 😉
    Wszystkie bloki bardzo mi sie podobają. Ciekawa jestem co z nich wyczarujesz. Pozdrowionka 🙂

    Polubienie

Skomentuj

