Tu i teraz/ Here and now

FW #53 Lucy

Tym razem o kilku drobiazgach, głównie nieskończonych.

Wspominałam już, że wzięłam się za wspólne szycie Żony Farmera. Staram się dotrzymywać tempa, ale zazwyczaj szyję po trzy bloki, w związku z tym jestem jakieś 3 spóźniona. Zamierzam wszystko nadrobić tym bardziej, że dotarły do mnie skarby z Craftfabric.


Today small stuff, mostly unfinished.
First picture, my Farmer’s Wife block #53 Lucy. I’m trying to sew along with girls, but usually make three blocks at one time. And I’m now 3 blocks behind schedule 😉
I’ll catch up soon, mostly because I have some new fabrics from Craftfabric to cut into!

CraftfabricPo pierwsze nici. No cóż… bardzo chciałam i w końcu się obdarowałam. Na szczęście dla portfela skorzystałam z otrzymanego z okazji miejsca w craftfabricowym konkursie kuponu. Któż nie chciałby zaprosić do domu Tuli Pink? Choćby i na pudełku dobranych przez nią nici 😉

Razem z kolorowymi Aurifilami (może w końcu wyrwę się spod dyktatu białej?) dotarły jeszcze jednokolorowe tkaniny – głównie różowe wsparcie w szyciu Rolniczki. I kilka zajączków na które też czaiłam się od dawna.


But first of all: my new beautiful box of Aurifil threads. Fortunately I have used my coupon – which I won in Craftfabric’s patchwork contest 🙂 I had to invite Tula Pink! (I know it’s only box-of-thread but isn’t it lovely?)
Along with Aurifil i bought some saturated pink and teal Konas. I needed this to find new strength and ideas to sew another Farmer’s Wife blocks.

Seed #1

Zaczęłam też ciąć mój ukochany zestaw tłustych ćwiartek kolekcji Far, far away zaprojektowanej przez Heather Ross. Jakiś czas temu uszyłam kocyk z charmpacka, który kupiłam jako pierwszy (i musiałam kupić więcej, nie było innej możliwości ;).

Tym razem planuję coś większego – na ile wystarczy mi tkanin. Coś nowego jeśli chodzi o technikę – aplikacje w kształcie nasion. Znowu dla Micro i Macro. Pytanie: ile kocyków potrzebują dwie dziewczynki?

Ciekawe, co na to żaby?


I started cutting my fab Far, far away by Heather Ross fat quarter bundle. Few months ago I made this quilt, using Far, far away charm pack. I knew I have to buy more than one charm pack. And now I’m going to sew and applique some seeds. It’s all new for me. But everything for my little ladies. By the way: how many quilts do need two girls?
I think I’ll ask frogs.

Seed #2

Na koniec skończony drobiazg, który powstał z trójkątnych resztek. Zszyłam je w kwadraty, ułożyłam i ręcznie przepikowałam nićmi od Karoliny z B-craft 🙂


Last – my only finish. Made from tiny triangle scraps. I sewed it and quilted using Aurifil given by Karolina from B-craft.

Apple pouch 1

A potem samo jakoś wyszło, że zrobiła się z tego mała portmonetka na skarby. Już poszła w świat.

W środku kropeczki z ładnych tkanin.


 

All I had to do was to sew cute, small pouch. It’s already gone.

Small dots inside are from ładne tkaniny.

Apple pouch 3

I jabłuszko w pełnej okazałości. Na zdrowie!

One apple a day!

Apple pouch 2

Miłego weekendu/ Have a nice weekend!

Maja

 

4 thoughts on “Tu i teraz/ Here and now

  1. No na temat „jabłuszka” nie będę oryginalna… ślicznisie 🙂
    „Nasiona” zapowiadają się ciekawie i czekam, czekam na efekt… bo kocyków nigdy dość 😉
    Na zakończenie gratuluję wygranej! I bardzo jestem ciekawa nici.

    Lubię

Skomentuj

