Torba-na-wszystko-co-potrzebne/ Cargo Duffle ft. Catnap by Lizzy House

Cargo Duffle 1

Bardzo lubię tkaniny projektu Lizzy House. Catnap to żadna nowość, ale nadal uważam, że jest śliczna. Po prostu, podobają mi się wszystkie wzory z tej kolekcji – niestety w naszych sklepach można upolować jedynie kilka z nich. Jeden z moich kocyków był inspirowany tkaninami z kotami, ostatecznie jednak one same pojawiły się jako jeden z elementów, nie jako motyw przewodni.

Trzymałam zatem zazdrośnie pozostałe kawałki materiałów i szukałam na nie pomysłu. I znalazłam. Cargo Duffle, torba-na-wszystko projektu Anny Graham (Noodlehead). Ze względu na rozmiary tkanin, które miałam, torba w moim wydaniu jest nieco mniejsza, bardziej kwadratowa.

Cargo Duffle 2


Lizzy House is one of my favourite designer. Her Catnap is not something new, but I like it very much. Whole collection is very pretty – unfortunately there in Poland you can find only few fabrics. My I am going cats quilt was inspired by this fabric line. Finally Catnap is not the leading motif, but there are cats in it 😉

I had some Catnap leftovers in my stash and was looking for some inspiration. Then I found it: Cargo Duffle by Anna Graham (Noodlehead). I had to resize it in my version (my scraps were to scrapy 😉 – is smaller than Anna’s.


Cargo Duffle 3

Wszystkie wykorzystane tkaniny pochodzą właśnie z jednej kolekcji, wszędzie przemykają koty, kocie główki.

Instrukcje Anny są świetne, nie sposób zrobić błędu.

Ścianki torby, jak quilt składają się z trzech warstw przepikowanych w linie, tak jak radzi autorka. Środkowa warstwa-wypełnienie to bawełniana ocieplina, resztka po kocykach. Na środek wykorzystałam surówkę bawełnianą, i w mojej torbie się sprawdza, myślę jednak, że w przypadku torby w oryginalnym rozmiarze lepiej byłoby wybrać coś grubszego, płótno o grubym splocie.

Ponieważ w projekcie wewnętrzne szwy są widoczne (nie ma podszewki), ja nie mam overlocka, a nie przepadam za niewykończonymi brzegami, obszyłam je gotową, bawełnianą lamówką.

Trochę przesadziłam z usztywnieniem kieszeni, bo wykorzystałam wigofil – idealny na ścianki torby, w tym przypadku wystarczyłaby grubsza flizelina.

Kieszeniom brakuje jeszcze nap, o użyczenie napownicy muszę poprosić marmolladę 🙂

Cargo Duffle 4


All prints are from Catnap. There are cats all over .

Anna’s tutorial is great. It is hard to make any mistake.

All parts of the bag are quilted, with cotton batting (some leftovers from my stash). I took raw cotton (I mean it is not white cotton) for inside. In my resized bag it works, but I should use canvas for the original Cargo. There is no lining in Anna’s pattern, that is why I decided to use cotton (pink) trimming for inside seams.

Side pockets are really stiff. I guess I should use something thinner instead wigofil, which is perfect for the body of any bag or purse but to thick for pockets. I have to attach snaps and that would be great reason to see and ask my friend marmolada, if I can use her snap attacher 😉


Cargo Duffle 5

Cargo Duffle wg projektu Noodlehead (w skróconej wersji);

Wymiary (szer. x wys. x gł.): 35x24x14cm

Tkaniny z kolekcji Catnap autorstwa Lizzy House

Wypełnienie bawełniane.


Cargo Duffle by Noodlehead (my resized version);

Approx. dimensions:  13 3/4″ wide, 9 1/2″ tall, 5 1/2″ deep;

Farbrics from Catnap by Lizzy House;

Cotton batting.

Cargo Duffle 6

Maja

ps.

Dołączam się z moją torbą do zabawy:

I am linking up my Cargo Duffle to:

9 thoughts on “Torba-na-wszystko-co-potrzebne/ Cargo Duffle ft. Catnap by Lizzy House

  1. Świetna torba 🙂 Muszę przyznać, że Twoja wersja podoba mi się bardziej niż oryginał. I chyba sobie zrobię na blogu zakładkę pt: „Majowe” inspiracje.
    Przy okazji namawiam do zgłoszenia tej torby do Purse Palooza 2015 🙂

    Lubię

  2. Uszyłam identyczne, tylko bez kieszeni dla mojej córki. Jedną do schowania maszyny do szycia a drugą na wózek dziecięcy gdy urodził się mój najmłodszy wnuczek. Materiały są prześliczne..

    Lubię

  3. Pingback: Gwiazda, tekst, torba/ Star, text, tote | betyipiernaty

Skomentuj

