Brązowa mozaika/ Brown mosaic

brown mosaic #2

Kilka dni temu zdołałam ułożyć dwie brązowe mozaiki z tkanin dostępnych w sklepie Fabric Bubb. Taki konkursik, którego kolejną edycję ogłosiła jedna z moich ulubionych quilterek Rachel z blogu Stitched in Color. O mało nie zemdlałam (a zdarza mi się to jedynie przy pobieraniu krwi) kiedy zobaczyłam, że moja (moja!) mozaika została przez Rachel wybrana do finałowej 10! Blog Stitched in Color oglądam regularnie od czasu, kiedy podziwiając lookbook 30 Quilts for 30 Years zobaczyłam stworzony przez Rachel patchwork. Mój ulubiony spośród wszystkich (przepięknych) tam prezentowanych.

Jeśli macie ochotę i chwilę możecie zagłosować na moją kompozycję (Bety Piernaty). Albo inną jeśli bardziej się Wam spodoba 🙂

http://www.stitchedincolor.com/2015/10/voting-brown-is-mosaics.html

Pozdrawiam,

Maja


A few days ago I managed to create two brownish mosaics using fabrics from Fabric Bubb. That was because one of my favourite bloggers – Rachel from Stitched in Color announced another mosaic contest. And (aaaaa!) now one of my mosaics is in the final 10! How cool is this? My happiness is proportional to my admiration of Rachel’s works. She is one of my favourite quilters, and I am her fan since I found her beautiful quilt in Robert Kaufman’s lookbook: 30 Quilts for 30 Years.

If you would like and have a moment you are welcome to vote for my mosaic (Bety Piernaty) or someone else’s If you like it more 😉

http://www.stitchedincolor.com/2015/10/voting-brown-is-mosaics.html

Thanks!

Maja

3 thoughts on “Brązowa mozaika/ Brown mosaic

Skomentuj

