Jesienna poduszka/ Autumn pillow

SNB 11-1

Mały format. Idealny na początek przygody  z patchworkiem, żeby sprawdzić, czy to sprawia Ci przyjemność. Wystarczy ułożyć kwadraciki, zszyć i gotowe. Czasem (czyt. zawsze) po drodze napotkasz jakieś niespodzianki (za dużo utniesz, krzywo przeszyjesz…), ale to też część tej zabawy.


A pillow. Something small for beginning. It would be good thing to start your patchwork’ odyssey. Or to check if it is something for you. All you have to do is cutting few squares, arrange them and sew. There will be some mistakes, surprises (wrong cutting, sewing) but that is the part of play.

SNB 11-2

Wracając do solistki. Wykorzystałam gotowe, kolorowe kwadraciki w formacie mini, czyli 2,5″x2,5″ (ok 6,3×6,3cm), białe docięłam osobiście. Po zszyciu kwadracików doszyłam białą ramkę i docięłam wszystko do formatu ok 45cm (plus zapas na szwy). Zrobiłam kanapkę z bawełnianym środkiem i płóciennym tyłem. Przepikowałam po przekątnych i obwodzie.


Back to my soloist. I used squares from Moda’s mini charm pack and white made by myself. I sewed it, added white borders, batting and cotton back. Then quilted diagonally.

SNB 11-3

Doszyłam tył z wszytym zamkiem i siup. Można się jesiennie zrelaksować. Polecam!


I made back of the pillow cover (with zipper) and sewed it together with quilted top. Now it is ready to catch someone’s dreams – but first you have to put nice pillow inside 😉

SNB 11-4

Miłego weekendu!

Maja

6 thoughts on “Jesienna poduszka/ Autumn pillow

Skomentuj

