Ciach, ciach/ Trimming,

PW 4-1

Uff. To jest kocyk, który powstaje w tajemnicy przed Makro. Jego historia jest dość długa. W zeszłym roku, kiedy zaczynała się moja przygoda z patchworkiem, postanowiłam uszyć dla Makro kocyk z tkaniną Gril Friends Ann Kelle w roli głównej. Dorzuciłam trochę różowych jednokolorowych bawełn, złożyłam, przepikowałam lotem trzmiela i wyszedł koszmarek. Nijak się to nie miało do pięknego szkicu, który wykonałam przed przystąpieniem do prac. Ponieważ żal było mi pięknych tkanin, zaczęłam pruć (do tej pory trudno mi uwierzyć, że sprułam ten koszmarny lot trzmiela). Przez chwilę szukałam pomysłu na tę kołderkę i w końcu, w okolicy walentynek na blogu Allison (Cluck Cluck Sew) znalazłam fantastyczny poradnik. I się zaczęło…

It is my secret quilt for Macro. I started making it about year ago, when my patchwork adventure has started. I have chosen Ann Kelle Girlfriends as a leading motif. Paired with some pink and yellow Kona solids, blanket was ready to quilt. As a beginner I tried free-motion quilting in a meandering way. Done it and… it was not as good as i wished. Was not even close to my colorful and fun design ;). Pff..

Then I unstitched everything. My meanders, lines, half square triangles…Still can’t believe I have managed to do so.

I needed some inspiration and around Valentines I found perfect tutorial on Allison’s Cluck Cluck Sew blog. So it started…

PW 4-2

Ilość tkanin użyta do szycia serduszek stale rosła, choć cały czas to dziewczynki są tkaniną grającą pierwsze skrzypce (albo tak mi się już tylko zdaje ;)). Jest słodko, ale już nie różowo – żółto (zdradliwe zestawienie, wiem).

Mam już wszystkie 48 serduszek i właśnie skończyłam cięcie. Aktualnie każdy bloczek ma 7×7 cali (18×18 cm) i czeka na zszycie. Zatem – do dzieła!

I have added lot of new prints, but think that Girl Friends are most important. Color range is sweet but not pink-yellowish which I know is veeery tricky.

I have 48 blocks and all are trimmed (to  7”x7” 18×18 cm). So go on!

PW 4-3

6 thoughts on “Ciach, ciach/ Trimming,

  1. wowww zapowiada się nieziemsko 😀 i muszę ci powiedzieć, ze jak w życiu codziennym wydaje mi się że brakuje mi cierpliwości tak w szyciu patchworków najbardziej lubię docinanie gotowych bloków żeby były równiusieńkie 😀
    Pozdrawiam,
    Paula 😀

    Polubienie

  2. Pingback: #15 Serca na kocyku/ #15 Heart Quilt | betyipiernaty

Skomentuj

