Słodkości/ Sweet things

T 3-1 Kontynuuję słodki temat. Koniec kwietnia był niezwykle przyjemny, a to dlatego że dotarła do mnie miła przesyłka – Candy od dziewcząt z bloga Craftoholic!! (I tu się od razu przyznam, że moja znajomość blogowego savoir – vivre’u kuleje! Czy ja mogę o autorkach pisać: „dziewczęta”? Czy tak wypada? Że nie wspomnę o chwaleniu się zgarnięciem Cukierków…Ech…) W każdym razie w marcu na łamach bloga pojawiło się konkursowe pytanie: Jaką zasadą kierujesz się podczas dobierania wzorów i kolorów? Cóż, nie mogłam przejść obok tego obojętnie 😉 A w kwietniu okazało się, że torba i tęczowy charmpack minky (czy mamy jakieś polskie odpowiedniki tych wszystkich smakowitych określeń?)  trafią do mnie! Torba okazała się idealna na bieżące rękodzieła a tęcza woła o wykonanie z niej czegoś przytulnego. Serdeczne dzięki za osłodzenie mi ostatniego tygodnia! T 3-2 Sweets again. Last week of april was really nice, because I received a parcel full of fun: a Candy from Craftaholic blog. And here is my confession: I do not know all that blogosphere savoir – vivre. May I use phrases like: girls from Craftaholic Blog? Is it appropriate? What about self – praising about Candy? Anyway, in march I found a question on that blog: What is the principle of aiming for when choosing patterns and colors? Ha! What was I supposed to do, I had to write something 😉 On april it appears, that this wonderful tote and minky charm pack are mine! The tote is perfect for all my „work in progress” stuff, and minky’ rainbow are waiting to be used 😉 T 3-3

Skomentuj

