Kurczaki i króliki

T 2-1

Tym razem poddaję się świątecznemu nastrojowi i bez zbytniego ociągania dołączam się do zabawy ogłoszonej przez Juliannę. Tematem zabawy jest między innymi stworzenie zestawu tkanin – juhuu, dwa razy nie trzeba mi powtarzać!

T 2-2

Mój zestaw zaczyna się od trzech tkanin ze zwierzątkami i pszczółkami. Piękne wzory, fantastyczne kolory – wymarzony start do miłego, dziecięcego kocyka.

Utrzymując się w tonacji dodałam Konę w kolorze szałwiowym – nigdy jakoś nam się nie ułożyło, ale do maluchów z Andover’a pasuje wybornie!

T 2-3

Kolejny wybór to dwie tkaniny Lotty Jansdotter z kolekcji Follie – bardzo piękne, graficzne, przełamujące trochę słodycz zwierzaków.

A na koniec moje nowe odkrycie: jedna spośród wielu wspaniałych tkanin Denyse Schmidt. Listeczki z kropeczek – wspaniały kolor!

A zatem zgłaszam moją mozaikę:

6

W skład której wchodzą:

T 2-4

pszczółki/ Locally Grown/ Andover – tegoroczny zakup w B-craft

chicopee dotted/ FreeSpirit

kurczaki/ Locally Grown/ Andover – z B-craft

kropeczki – good luck green/ Follie/ Windham – kupione w zeszłym roku w Fat Quarter Shop, nadal w ofercie

króliki/ Ric Rac Rabbits/ Andover – z B-craft

fale – buttercup yellow hop/ Follie/ Windham – kupione w zeszłym roku w Fat Quarter Shop, nadal w ofercie

szałwiowa bawełna – sage/ Kona Cotton

I jeszcze, najlepsze życzenia ode mnie i królika!

T 2-5

7 thoughts on “Kurczaki i króliki

  1. W zestawie najbardziej podoba mi się to, że jest super dziewczęcy (a bez różu 😉 ) i pasuje zarówno małej, jak i większej panience. Super 🙂 Poza tym zaglądam, podziwiam i pozdrawiam.

    Lubię to

  2. Bardzo poda mi się Twój zestaw… i wcale nie mówię tego dlatego, że uwielbiam wszystkie projekty Marisa and Creative Thursday 😉

    Lubię to

  3. Pingback: #21 Cześć chłopaku – skończony kocyk/ Hello boy a finished quilt | betyipiernaty

Skomentuj

