Sześciokąty odsłona druga

SNB 6-1

Zszyłam te moje tęczowe cudeńka. Malutkie. Myślałam, że będzie mordęga, ale okazało się, że to miła zabawa na zimowe (złapałam te ostatnie 😉 ) wieczory. Mam teraz kawałek 17×34 cm, z którego planuję zrobić portmonetkę. A co! Niekoniecznie jest mi taka potrzebna, ale jak oglądam takie cuda w sieci, to „bym chciała”…

SNB 6-2

Podszewkę zamierzam zrobić z tkaniny z Art Gallery , też kwiatowej. No i potem to już tylko będę musiała to przyszyć do uchwytu – zobaczymy, czy uda mi się za pierwszym razem.

SNB 6-3

Tu powinnam dostać medal za nieostrość 😉

SNB 6-4

2 thoughts on “Sześciokąty odsłona druga

  1. Cudne! Portmonetka będzie na pewno wzbudzała powszechny zachwyt, bardziej niż jej zawartość, nawet gdybyś tam wrzuciła sporą sumkę!
    PS. Gdzie nabyłaś tkaniny Liberty? Jakiś zestaw charm-ów kupiłaś?

    Lubię

  2. Pięknie komponują się ze sobą te wielokolorowe kwieciste plamy 🙂 To nieostre zdjęcie podoba mi się bardzo 🙂

    Lubię

Skomentuj

