Nie przypuszczałam,

że kiedykolwiek pójdę w tym, patchworkowym kierunku…

T 1-1

Od dawna oglądałam sobie śliczne tkaniny Liberty. Chodziłam, obchodziłam, myślałam i w końcu postanowiłam spróbować. Pozszywać ręcznie malutkie sześciokąty. A co! W sumie to nie jest złe rozwiązanie, ponieważ akurat nie mam czasu usiąść przy maszynie, a na obszycie malutkiego kawałka papieru nieco większym kawałkiem tkaniny jakoś się zawsze znajdzie chwilkę.

T 1-2I jeszcze: wczoraj miałam bardzo miły dzień, ponieważ odebrałam wspaniałą paczuszkę. Dostałam ją od Julianny, w nagrodę za pracę wyróżnioną w Last Minute Christmas Sampler !! Juhuu!

T 1-3Niezła tęcza, co? Tkaniny boskie, a niespodzianka i otwieranie przesyłki przeniosło mnie parę lat wstecz. Czułam się jak mała dziewczynka, otwierająca prezenty pod choinką… Bardzo, bardzo miłe chwile, za które dziękuję Julce!! Śliczne wzory, żółte nożyczki póki co rządzą, ale są jeszcze wspaniałe kropy i ornamenty…

Płynąc na tej fali sukcesu postanowiłam zgłosić się do rozDANIA ogłoszonego przez Katarzynę. A co! Chciałoby się wylosować rolkę…

5 thoughts on “Nie przypuszczałam,

  1. Jestem ciekawa co uszyjesz z hexagonów Liberty. Ja też ostrzę sobie ząbki na te tkaniny od dawna, ale jeszcze się nie odważyłam:) Cieszę się, że mini-tęcza Ci się spodobała:)

    Polubienie

    • Z drżeniem serca przyznaję, że myślałam o portmonetce (!) Takiej o retro kształcie, na nie-wiadomo-co, czyli na wszystko 😉 A co do tkanin, to bardzo byłam ciekawa tej legendarnej jakości. Wzory są bajeczne, materiały delikatne – a jednocześnie podczas szycia nic się z nimi nie dzieje (a barbarzyńsko dziabię je dość grubą igłą).
      A tęczą celowałam dziś w szare wrocławskie niebo 😉

      Polubienie

  2. Kolory! To jest to czego mi teraz najbardziej brakuje, gdy za oknem tak szaro, buro i ponuro :((( Widzę, że nie jestem odosobniona :))))) Tkaniny piękne – wszystkie, bez wyjątku! Heksagony wyglądają smakowicie, już się nie mogę doczekać Twojego połączenia, pewnie jak zwykle porządnie nas zaskoczysz! :))))

    Polubienie

Skomentuj

