Dala z bliska

SNB 4-1

Skończyłam. Trójkąty które powiedziały mi, że tylko one polubią się z konikiem Dala Julianny, okazały się niezłym zgryzem (to szycie materiału ciętego ze skosu…). Za to bardzo lubię kolory, i ten błękit uciekający z uzdy…

SNB 4-3

Niewątpliwie trójkąty mnie pociągają i będę się z nimi jeszcze mocować (co mi przypomina o czekającym trójkątnym ciastku).

Szukając odpowiedniej tkaniny na środek, wpadłam na różowe kropki i od razu zrobiło się weselej. I może lżej nawet: esy-floresy wyraźnie odmłodniały.

SNB 4-2

Pojemnik jest oczywiście wzmocniony sztywnikiem. Można w nim ukryć sporo skarbów, albo świątecznych prezentów.

SNB 4-4Wyprowadziłam konika na balkon 🙂

SNB 4-5

Oczywiście zgłaszam konika do Last Minute Sampler QAL’a.

12 thoughts on “Dala z bliska

  1. Bardzo ładny pojemnik, w sam raz do dziewczęcego pokoju:)

    PS. Trójkąty są piękne, ale ich szycie rzeczywiście może przyprawić o zawrót głowy. Podziwiam quilterki, które szyją wielkie kołdry z małych trójkątów i wszystko jest ładnie dopasowane.

    Lubię to

  2. Uwielbiam kolory, ale przy Twoich wyborach wypadam zdecydowanie blado :))))) Świetny pojemnik uszyłaś i jak ładnie prosto się trzyma. Czym go usztywniłaś, jeśli możesz zdradzić rąbka tajemnicy?

    Lubię to

Skomentuj

