Konik orientalny lub bzik tropikalny

SNB 2-1Nie byłabym sobą…To jest moja wersja świątecznego konika Dala. Miks wzorów i kolorów jest kolejnym po torbie z koktajlem odstępstwem od reguły. Jeśli za regułę uznamy moją fascynację prostymi formami, graficznymi, geometrycznymi wzorami i nasyconymi barwami.

Tkaniny kupiłam z myślą o uszyciu prezentu gwiazdkowego. Po czym pojawiła się okazja do wykorzystania do tego celu któregoś z bloków Julianny. Konik spodobał mi się od razu, od razu też postanowiłam, że zgubię go wśród fioletowych esów-floresów.

SNB 2-2

Blok jest autorstwa Julianny, uszyłam go w ramach ogłoszonego przez nią Last minute Christmas Sampler’a.

4 thoughts on “Konik orientalny lub bzik tropikalny

  1. Świetny! Znów wyszło pięknie, choć dobór tkanin – jak dla mnie – zupełnie nieoczywisty! :))

    Ta tkanina na tło mnie się tak trochę folkowo kojarzy – jakieś kłosy, zboża albo inne kwiatki – więc do tradycyjnego konika Dala pasuje idealnie! Ktoś dostanie wspaniały podarunek :)))

    Lubię to

Skomentuj

