Milkshake bag czyli Koktajlowa zakupowa

T 1-1

Tkaniny z których uszyłam tę torbę są zupełnie inne od tych, jakie wykorzystywałam dotychczas. Moją uwagę skupiają raczej bardziej graficzne wzory, nie jestem wielką fanką łączek. A tu proszę, zobaczyłam i musiałam mieć. Zresztą prawda jest taka,  że wśród kolekcji Art Gallery nie ma chyba tkanin, które by mi się nie podobały. Czy to są zaczątki jakiegoś kultu!?

T 1-2

Kupiłam duży zestaw „Nouvelle” w Craftfabric’u, bez konkretnego przeznaczenia. A tu ciach pojawiła się okazja – czyli Sew Sweet QAL na blogu Joanny. Z moich łączek postanowiłam uszyć koktajl (sam gotowy blok można zobaczyć tu).

Ponieważ moja mama zamówiła sobie u mnie torbę, koktajl i pozostałe  tkaniny z zestawu okazały się być idealnym rozwiązaniem.

T 1-5

Duży zestaw to połówki tłustych ćwiartek. Wystarczył na blok i pozostałe części torby. Zostały mi tylko skrawki. Dodałam także bawełny: na rączki (Kona Cotton – kolor Sage) i środek – beżową w białe kropeczki od Agaty 🙂

T 1-4

Przeszyłam, bo chyba o pikowaniu to tu raczej nie można powiedzieć, w mniejsze i większe obrócone kwadraty i już.

A i starczyło jeszcze na kieszonkę w środku!

T 1-3

5 thoughts on “Milkshake bag czyli Koktajlowa zakupowa

Skomentuj

