Jesienny kocyk dla jesiennego chłopaka #7

Nareszcie skończony! Utknęłam z nim na obszywaniu lamówką. Trochę czasu zajęło mi znalezienie tkaniny o jakiej gdzieś tam, podświadomie myślałam. Tym razem wybrałam ten sam, którego użyłam do kamizelki dla Makro (kolekcja Jungle Ave Art Gallery Fabrics). Ale, ale – zaczynam od lamówki  a co z resztą? Tym razem po raz pierwszy zabrałam się za jodełkę.

P 7-1

Wiedziałam już na szczęście, że trójkąty uzyskuje się po zszyciu kwadratów. Poszło w miarę gładko. Wyciągnęłam tez kolejną naukę o dokładności, o docisku stopki… Używałam nowego bawełnianego wypełnienia ze sklepu B-craft – jestem z niego bardzo zadowolona, fajnie się pikuje, kocyk jest miękki i lekki.

P 7-2

Jodełkę uszyłam z gładkich tkanin, dopasowanych do wzoru z drugiej strony kocyka: kolejny raz z kolekcji Zoology Michael’a Miller’a (tym razem Dirt, piękna nazwa :). Lekko przepikowałam, dodałam wspomnianą na początku lamówkę i gotowe. Wyszedł ciepło jesienny patchwork dla niespełna miesięcznego malucha.

P 7-3

4 thoughts on “Jesienny kocyk dla jesiennego chłopaka #7

    • Dziękuję!
      Jodełka tylko zaostrzyła apetyt. Chyba zacznę osobny cykl: trójkąty i kwadraty, z myślą o wypróbowaniu tych wszystkich graficznych zabaw z ich wykorzystaniem. Zobaczymy co z tego będzie 🙂

      Lubię to

Skomentuj

