Szyłam, szyłam i…

Bloczki domków Karoliny z b-craft powstawały przez cały wrzesień. Nie zrobiłam quiltu, ponieważ nie zgrałam ich należycie i  Makro zażyczyła sobie poduchy z jednym z nich, o czym wspomniałam wcześniej. Niniejszym dzielę się wynikiem połowy swoich prac: poduszkami.

P 1-1

Zrobiłam dwie – z żółtego i różowego domku. Kwadratowe, podłogowe, cukierkowe.

P 2-1

Dodałam drukowane tkaniny na tył: prześliczne dzieciaki z misiami (Let’s pretend projektu Sarah Jane dla MM) do różowego i zabawne foteliki (Roberta Kaufmana) do żółtego.

P 1-2

P 2-2

Dodałam do każdego z domków aplikacje. W przypadku domku malinowego to właśnie dziewczynki i misie widniejące na tkaninie użytej na spód.

P 1-4

P 1-5

P 1-6

Domek słoneczny został zasiedlony przez zwierzaczki z tkanin z ukochanej serii Les Amis.

P 2-3

Na brzegi oczywiście kropki. Gotowe poduszki, po wypełnieniu poliestrową ociepliną, przepikowałam w dziewięciu punktach (wierzch) i na boczkach, przez co zyskały na „puchatości” 😉

P 1 i 2A na koniec deser: za wzięcie udziału w zabawie Karolina ufundowała wspaniałe upominki (dla najwytrwalszych i dla tych, którzy zmieszczą się z wykonaniem patchworków do 10 października). Wzięłam się do roboty, skończyłam poduszki i torby (o których innym razem) i wysłałam. I juhhuuu – niecierpliwie czekam na moje kropeczki!!! Dzięki Karolino!!!

P 1-3

 

8 thoughts on “Szyłam, szyłam i…

  1. Pingback: blok na pierwszy rok – ROZDANIE!/ birthday block GIVEAWAY! | betyipiernaty

  2. Pingback: blok na pierwszy rok – ROZDANIE!/ birthday block GIVEAWAY! | betyipiernaty

Skomentuj

