Słonecznie i zygzakiem

Tym razem domek, który otwierał Houses Mini Quilt Along na blogu b-craft. Z niewiadomych mi względów zrobiłam pierwszy element i odłożyłam na później. W międzyczasie udało mi się uszyć numery 2 i 3. Ale w końcu jest i jedynka.

D 1-1

Kończąc zorientowałam się, że zostały mi tylko skrawki żółtego. Przeszukałam szuflady i znalazłam coś, do czego użyłam większych kawałków i niezadowolona z efektu przeznaczyłam do ponownego wykorzystania. Uff. A na zdjęciach widać nawet ślady po marszczeniu z poprzedniego wcielenia 😉

D 1-2

Ten gzymsik prawie mnie wykończył. Niestety żałuję żółtego szczytu, miałam pruć, ale pomyślałam, że jakoś awangardowo przepikuję.

D 1-3

Czeka jeszcze domek numer cztery, oraz różowe skrawki 🙂

2 thoughts on “Słonecznie i zygzakiem

Skomentuj

