Moja duma #3

Moja przygoda z patchworkiem zaczęła się od poszukiwania tkanin na worek i poszewkę na jasiek do przedszkola. Wtedy znalazłam księżniczki i…wsiąkłam. Póki co interesują mnie głownie materiały tworzone z myślą o dzieciach i takie rzeczy szyję. Kocyk numer 3 powstał z tkanin z jednej kolekcji Les Amis, która zachwyciła mnie podczas jednego z pierwszych tkaninowych buszowań w internecie.

SG207691-001Materiały kupiłam w czeskim sklepie internetowym, w którym wtedy, a miałam jeszcze słabe rozeznanie w polskich sklepach on-line, ceny były (i często nadal są) niższe niż u nas. Miałam już rotacyjny nożyk i matę więc praca szła zdecydowanie lepiej. Nie ma co, przyłożyłam się  😉

SG207697

Lamówka to oczywiście białe kropki na limonkowym tle. Ten sam materiał, którego użyłam w kocyku #1.

SG207444

SG207695-001

2 thoughts on “Moja duma #3

    • Dziękuję 🙂 Okazało się, że nie ma co odkrywać Ameryki i trzeba korzystać z wiedzy innych. Dzięki internetowym filmikom dowiedziałam się, jak obszywać kocyki (co w przypadku kocyka #1 robiłam jak mi serce podpowiedziało) – bez nerwów i niepotrzebnych utrudnień. A lamówkowy materiał nadal jest jednym z moich ulubionych.

      Polubienie

Skomentuj

