Monochromatycznie (prawie)

Skoro jest już pierwszy wpis, to i z drugim nie będę czekać, tym bardziej, że zabawa trwa. Po raz pierwszy w życiu postanowiłam wziąć udział we wspólnym szyciu, po raz pierwszy dotknęłam paper piecing czyli szycia na wydrukowanym obrazku. Kiedy zetknęłam się z tą techniką pomyślałam: nuuuda. A okazało się, że zabawa wciągnęła aż miło. 

Wspólne szycie zorganizowała autorka bloga b-craft.pl. Szyjemy domki, w sumie ma ich być 4. Zaczęłam od drugiego (i siup, wrzucam go wprost w drugi wpis). 

mono 1-1

Zamierzałam zrobić domek w czerniach i bielach. Czerwony wkradł się cichaczem i został.

SG200025

Szycie na papierze było zaskakująco łatwe i dało mnóstwo radości. No i można wykorzystywać skrawki, za małe na cokolwiek innego.

SG200023

 

3 thoughts on “Monochromatycznie (prawie)

Skomentuj

