Mój pierwszy charm pack i #2

Najpierw buszując po internetowym sklepie craftfabric zobaczyłam tę dziewczynkę:

nr 2-1

Dokładniej, tę po lewej.

Pomyślałam, że jak na pierwsze patchworki to charm pack jest niezłym rozwiązaniem. Po pierwsze równiutkie kwadraciki (ha!). Po drugie kawałki różnych tkanin, w ramach kolekcji. Po trzecie urocza Hello Petal z firmy Moda. Dodałam tylko Białą bawełenkę (Kona Cotton), koralową lamówkę w kropeczki i paski na tył.

nr 2-2

I tylko trochę przepikowałam na maszynie. I to wszystko dla dziecka. Córki. Howgh.

nr 2-3

 Na szczęście, obyło się bez stania na głowie. Aha! I nie wykorzystałam wszystkich kwadracików – jakoś nie pasowały mi żółcie, jakieś paseczki i kropki.

nr 2-4

5 thoughts on “Mój pierwszy charm pack i #2

  1. Uwielbiam wszystkie zestawy pre-cut, oferują wspaniałe tkaniny, które w dodatku do siebie pasują – to jest bardzo pomocne. Twój quilt jest śliczny i niezwykle uroczy 🙂 Połączenie bieli z tymi kolorowymi kwadratami było strzałem w dziesiątkę 🙂

    Lubię

  2. Pingback: Mała, wesoła, własna kosmetyczka/ Small, fun, my own zippered pouch | betyipiernaty

Skomentuj

